Un dels secrets més ben guardats

12 jun

El meu camí fins a trobar el vestit de núvia ha estat llarg, però l’he gaudit molt i ara sento que és el “meu” vestit i no en podria haver triat cap altre millor.

No sé què diran els convidats quan em vegin vestida de blanc, a alguns els agradaré i a altres no tant, (encara que seria genial un ooohhh general), el que està clar és que de blanc faig respecte.

Vaig voltar moltes botigues i vaig emprovar-me molts vestits fins a donar amb el meu.

Una tarda de desembre, vam anar a emprovar vestits amb l’Alba. Era un dia que feia fred i plovia molt. Vam quedar xopes només anant del metro a la botiga.

Vam sortir sense èxit de la tenda a les tantes de la nit i vam passar casualment per davant d’un aparador amb la llum mig apagada.

I allà estava.

L’Alba em va dir: “I aquest? és el que estas buscant!”. El vam mirar i remirar i vam decidir trucar dilluns per anar-lo a emprovar. L’alba em va mirar i va dir….”Laiaylla et casaràs amb aquest vestit”. I tal dit tal fet, quan me’l vaig emprovar, no hi va haver dubte. Era el meu vestit i estava la mar de feliç.

Desenfadat, divertit, juvenil… almenys és el que jo li trobo. I amb ell m’hi sento còmode.

El vestit és de Pepe Botella i em tracten de meravella a la tenda. En res comencen les proves perquè quedi perfecte!

Caldrà esperar al dia 31 per a desvetllar el secret.

Per cert el nuvi ja té el seu trajo encarregat, també és secret. Només sabem que és de Señor i que li queda molt bé.

Per a reportatge de casaments, visiteu Laia Ylla Foto:

Blog: www.laiayllafoto.com

www.facebook.com/laiayllafoto

laiayllafoto@gmail.com

Mi camino hasta encontrarlo ha sido largo, pero lo he disfrutado y ahora siento que es “mi vestido” y no podría haber escogido ningún otro mejor.

No sé qué dirán los invitados cuando me vean vestida de blanco, a algunos les gustaré y a otros no tanto, (aunque sería genial un ooohhh general), lo que está claro es que de blanco hago respeto.

Miré muchas tiendas y me probé muchos vestidos para dar con el mío.

Una tarde de diciembre, fuimos a probar vestidos con Alba. Era un día que hacía frío y llovía mucho. Quedamos empapadas sólo de ir desde el metro a la tienda.

salimos sin éxito de la tienda a las tantas de la noche y passamos por delante de un escaparate con la luz medio apagada.

Y allí estaba.

Alba me dijo: “¿Y este? ¡es lo que estas buscando!”. Lo miramos y remiramos y decidimos a llamar el lunes para irlo a probar. Alba me miró y me dijo: “Laiaylla te casarás con este vestido” Y dicho y hecho. Cuando me lo probé, no hubo ninguna duda. Era mi vestido y yo estaba la mar de feliz.

Desenfadado, divertido, juvenil… almenos es lo que yo le encuentro. Y con él me siento cómoda.

El vestido es de Pepe Botella y me tratan de maravilla en la tienda. ¡En nada empiezan las pruebas para que quede perfecto!

Habrá que esperar al día 31 para desvelar el secreto.

Por cierto el novio ya tiene traje encargado, que también es secreto. Sólo sabemos que es de Señor y que le queda muy bien

Potser t’interessa:

Un variat de botigues de núvia: Part I

Un variat de botigues de núvia: Part II

3 Respostes to “Un dels secrets més ben guardats”

  1. Ferran 12 Juny 2012 a 12:06 am #

    TOP SECRETS!!!!!!

  2. alba 12 Juny 2012 a 10:55 am #

    L’albaYlla és una visionaria…xD

  3. Ignasi [el padrí] 13 Juny 2012 a 10:37 pm #

    De blanc radiant es tracta aquest bloc!? jejejeje Per fi un tribut al blanc despampanant que es passejarà per a que tothom la contempli en algun indret de Catalunya!

    Segur que no ens defraudarà, a mi SEGUR que no!😉

    Estaràs sensacional!

    I el nuvi, a la seva manera estarà de collons!

    VISCA EL NUVIS!

Deixa un comentari

