Un variat de botigues de núvia: Part II

6 mai

Part II:

Seguint amb la ruta de vestits de núvia, aquí venen els últims que vaig emprovar:

Aire: A Aire de Vía Augusta va ser similar que a Rosa Clarà. Molt lents en atenció, poques ganes de fer cap canvi en el vestit (res extrany, eh?) per no dir que em deixaven 10 minuts cada vegada amb el vestit posat esperant a emprovar-ne un altre.

Cimbeline: Com que buscava un vestit de núvia una mica diferent i divertit, pensava que hi podria trobar aquí un que em quadrés…però pel meu gust són una mica massa extremats. Aquest dia erem l’Alba, la meva mare, la Vicky i jo. Un detall divertit: tot els vestits porten un llacet blau cosit per dintre.

A Rubí vaig estar a dues botigues: Bohemia Novias i Novias Tashei. A la primera em vaig emprovar la col.lecció de Luna Novias de Rosa Clarà, però els vaig trobar una mica massa carregats per a mi. Aquest dia m’acompanyava la Yasmin, que després de la feina va agafar el cotxe i va sortir corrents des de Barcelona. Jo ja portava un vestit posat, ella va entrar per la porta i va quedar com glaçada mirant-me…em va dir: “Nina, què maca estàs!” Amb amigues així, a qualsevol li puja la moral.

A Novias Tashei, la professionalitat i les ganes d’arreglar-te tot, compensen que la botiga no estigui al Passeig de Gràcia. Vaig tornar-me a emprovar models de Luna Novias i d’Alma Novia. N’hi va haver un parell que em van agradar molt. A més a tots se’ls hi podia fer modificacions, fins i tot canviar-li el cos.

Per acabar vaig anar amb la Mònica a Inmaculada García al carrer Balmes, que té uns vestits super desenfadats. Però potser massa i no m’acabaven de fer al pes (ni a la Mònica tampoc, que anava fent cares de “aquest no”).

I un dia per casualitat, dintre una botiga ja tancada vam veure a l’aparador “el vestit”…és un Pepe Botella però els detalls vindran en un altre post.

Per a reportatges fotogràfics de casament: www.laiayllafoto.wordpress.com

www.facebook.com/laiayllafoto

laiayllafoto@gmail.com

Parte II:

Continuando con la ruta de vestidos, aquí vienen los últimos que me probé:

Aire: En Aire de Vía Augusta fue similar que en Rosa Clarà. Muy lentos en atención, pocas ganas de hacer ningún cambio en el vestido (nada raro, eh?) por no decir que me dejaban 10 minutos cada vez con el vestido puesto esperando a probar otro.

Cimbeline: Como buscava un vestido de novia un poco diferente y divertido, pensaba que aquí podría encontrar algo que me cuadrara…pero para mi gusto son un poco demasiado extremados. Este día éramos Alba, mi madre, Vicky y yo. Un detalle divertido: Todos sus vestidos llevan cosido un lacito azul por dentro.

En Rubí estuve en dos tiendas: Bohemia Novias y Novias Tashei donde me probé la colección de Luna Novias de Rosa Clarà, pero los encontré un poco demasiado cargados para mí. Este día me acompañó Yasmin, que después del trabajo subió corriendo desde Barcelona. Yo ya llevaba el vestido puesto, ella entró por la puerta y quedó como helada mirándome y me dijo: “¡Qué guapa estás!” Con amigas así, a cualquiera se le sube la moral.

En Novias Tashei, la profesionalidad y las ganas de arreglarlo todo, compensan que la tienda no esté en Passeig de Gràcia. Me probé otra vez modelos de Luna Novias y Alma Novias. Dos nos gustaron mucho. Además a todos se les podía hacer modificaciones, hasta cambiarles el cuerpo.

Para acabar fui con Mònica a Inmaculada García en la calle Balmes, que tiene unos vestidos súper desenfadados. Pero quizás demasiado y no me acabaron de gustar (ni a Mònica tampoco, que iba haciendo caras de “este no”).

Y un día por casualidad, dentro de una tienda ya cerrada en el escaparate vimos “el vestido”….es un Pepe Botella, pero los detalles vendrán en otro post.

2 Respostes to “Un variat de botigues de núvia: Part II”

  1. Eugenia o Sinàsia 7 Mai 2012 a 9:53 pm #

    Ja espero intrigada i impacient el Post del Pepe Botella !!

  2. cosacuriosa 20 Mai 2012 a 2:18 pm #

    Guapes!!!🙂

Deixa un comentari

