Un variat de botigues de núvia: Part I

23 abr

Buscar el vestit de núvia era de les coses que em feia més il.lusió. Algunes mirem i remirem fins que per casualitat o no, trobem el que teniem al cap.

Buscava un vestit que no fos clàssic i fos divertit i juvenil. Vaig de núvia (encara que a vegades dic que aniré de curt i de vermell), però buscava una cosa més desenfada.

Fins a arribar al vestit desitjat, vaig passar per a força botigues, així que ara tinc una idea força general d’altres firmes. Abans de parlar del vestit definitiu, que poca cosa us podré dir fins el dia, faré una pinzellada sobre les botigues a les que he anat, a ho que dedico aquest post que he partit en dues parts per a fer-lo més lleuger. Un post més per a noies que per a nois.

Començant la ruta….

En aquesta ruta he tingut diferents acompanyants que m’han ajudat a trobar el vestit. A totes elles els hi agraeixo l’ajuda i haver compartit aquest moment.

Pronovias: Aprofitant unes dates especials en que teníen gairebé tota la col.lecció a la botiga, vam anar a la tenda de Passeig de Gràcia. Hi havia molta gent i podies fer al teu aire. Tots eren o molt pomposos o els que no ho eren, no em sentaven gens bé. Vam sortir una mica desanimades perquè res ens havia acabat d’agradar. La noia de la botiga em va dir que quan trobes el teu vestit plores i aquell dia ningú va plorar.

Jesús Peiró: Em van sorprendre molt positivament a Jesús Peiró. Hi vaig anar perquè la meva cunyada Débora, s’hi va comprar el seu vestit i estava guapíssima. Em van atendre unes grandíssimes professionals que em van tractar molt bé. Recordo la cara de la meva mare, la meva germana i la meva tieta, i els “què maco, què bé que et queda” que feien cada vegada que sortia amb un vestit. Quedaven tot preciosos. Però no era ben bé el que buscava.

Rosa Clarà: Em venia molt de gust anar a Rosa Clarà. Està tant de moda, té aquests models tant macos i ho fa tant bé al seu blog que sembla que et serveixin els seus vestits en safata. Ara pel que fa la seva atenció…. Ens va semblar que la nostra cita s’havia solapat amb una altre i ens van atendre mentre li anaven emprovant altres vestits a una altra noia. Ara que ja ens va anar bé, perquè la Mònica aprofitava a fer-me fotos mentre em deixaven el vestit posat. Els models eren molt bonics però la dependenta només feia que donar la seva opinió abans que jo me’l veiés al mirall.

Continuarà a la segona part!…

Per a reportatges fotogràfics de casament: www.laiayllafoto.wordpress.com

www.facebook.com/laiayllafoto

laiayllafoto@gmail.com

*********************************************************************

Buscar el vestido de novia era de las cosas que me hacían más ilusión. Algunas miramos y remiramos hasta que por casualidad o no, encontramos que teníamos en la cabeza.

Buscaba un vestido que no fuera clásico y fuera divertido y juvenil. Voy de novia (aunque a veces digo que iré de rojo y de corto), pero buscaba algo más desenfadado.

Hasta llegar al vestido deseado, pasé por bastantes tiendas, así que ahora tengo una idea bastante general de varias firmas. Antes de hablar del vestido definitivo, que poca cosa os podré contar hasta el día, haré una pincelada sobre las tiendas a las que fui, a lo que dedico este post, que he partido en dos para hacerlo más ligero. Un post más para chicas que para chicos.

Empezando la ruta…

En esta ruta he tenido diferentes acompañantes que me han ayudado a encontrar el vestido. A todas ellas les agradezco la ayuda y haber compartido este momento.

Pronovias: Aprovechando unas fechas especiales en que tenían casi toda la colección en la tienda, fuimos la de Passeig de Gràcia. Había muchas gente y podías hacer a tu aire, todos me parecieron muy pomposos y los que no lo eran, no me sentaban nada bien. Salimos un poco desanimadas porque nada nos acabó de gustar. La chica de la tienda nos dijo que cuando encuentras tu vestido lloras y ese día nadie lloró.

Jesús Peiró: Me sorprendió muy positivamente esta marca. Fui porque mi cuñada Débora se compró allí el vestido y estaba guapísima, nos atendieron unas grandes profesionales que nos trataron muy bien. Recuerdo la cara de mi madre, mi hermana y mi tía, y los “qué bonito, qué bien te queda” que decían cada vez que salía con un vestido. Lo cieto es que quedaban preciosos. Pero no era exactamente lo que buscaba.

Rosa Clarà: Me apetecían un montón ir a Rosa Clarà. Está tan de moda, tiene estos modelos tan bonitos y lo hacen tan bien en su blog, que parece que te sirvan sus vestidos en bandeja, ahora que la atención… Parecía que nuestra cita se solapó con otra y nos atendían mientras le iban probando vestidos a otra chica. Aunque, ya nos fue bien porque Mònica aprovechaba a hacerme fotos mientras quedaba con el vestido puesto… los modelos eran muy bonitos pero la dependienta sólo hacía que dar su opinión antes que yo me lo viera puesto en el espejo.

¡Continuará en la segunda parte!…

Una resposta to “Un variat de botigues de núvia: Part I”

  1. Eugenia o Sinàsia 7 Mai 2012 a 9:46 pm #

    Genial, Laia, que donis noms de botigues de vestits i comentaris personals….!

    Res millor per les noies que venim després !😛

    Gràcies Laia, aquest Blog és de lo més entretingut i emocionant !

Deixa un comentari

